Resultaterne af vinterturneringen 2023-2024.

Vi havde tilmeldt 4 hold i DGIs vinterturnering.

Riffel 15 meter Børneklassen ( ca. 6 – 14 årige). Her blev holdet nr. 8 ud af 12 hold.
Der er stadig plads til forbedringer, men det går den rigtige vej.

Riffel 15 meter Mix hold ( Voksne op til 60 år) Også her blev vi nr. 8 ud af 12 hold.
Heldigvis har en del forældre meldt sig ind og skyder nu for klubben. Flere har vist stor fremgang i vinterens løb, og der er grund til optimisme.

Riffel 15 meter Senior (Voksne + 60). Her blev vi nr. 6 ud af 8 hold.
Holdet har i vinterens løb været ramt af mange afbud. Det ser nu ud til de fleste er tilbage på holdet.

Luftriffel 15 meter Mix hold. Det blev til en 6. plads ud af 6.
Her er der virkelig plads til forbedringer. Placeringen skyldes at for få træner luftriffel. Det må vi se at få forbedret i næste sæson.

Husk, at det vigtigste er at være med og have nogle gode timer i ligesindedes selskab.

Vi har gennemført et hjælpetrænerkursus for forældre og andre interesserede lørdag den 2. marts.
Det kom der 6 nye hjælpetrænere ud af.
Det venter vi os meget af. Vi håber, det er med til at højne kvaliteten i klubben.