Landsdelsmesterskaber i Skole DM i skydning 2021

Lørdag den 20. november blev der afholdt Landsdelsfinaler i Skole DM i skydning i Fløng – Hedehusenes Skytteforeningslokaler.

Her lykkedes det endelig for Reerslev Skytteforening at sikre sig en plads i Landsfinalen som afholdes i Vingsted lørdag den 27. november.

Reerslev Skoles 5. klasser deltog med 6 elever. 1. holdet bestående af:
Sophia Henriksen, Philippa Bøgelund Dyreborg, Liva Dalsø Cabras og Emilie Hertzberg blev nr 2 med samlet 732 points. 4 points efter Kr. Hyllinge, der blev nr. 1 Det gav medaljer 2000 kr til klubkassen.
William Falkenberg og Karoline Ginderskov blev nr 3. Det gav også medaljer og 1000 kr til klubkassen. Der var mandefald på holdet, der ellers består af 4 elever.
Stort tillykke til alle 6!
Reerslev Skoles førstehold deltager således i Landsmesterskaberne i Vingsted.

Vinderholdene

I midten Kr. Hyllinge, som vandt stævnet.

Forrest i billedet Reerslev Skoles 2. hold, som blev nr.3

bagerst i billedet Reerslev Skoles 1. hold,  som blev nr. 2 ved stævnet.

Her ses Karoline Ginderskov og William Falkenberg med 3. præmien.

Her ses Emilie Hertzberg, Liva Cabras, og Sophia Henriksen
og Philippa Dyreborg med 2. præmien, som giver adgang til Landsfinalen.

Skole DM i Skydning i Vingsted.

Fra venstre ses: Sofia Henriksen, Emilie Hertzberg, Philippa Bøgelund Dyreborg og Karoline Ginderskov.

Vinderne i Vingsted