Reerslevs børneskytter til DM i Vingsted på 50 m

Reerslev Skytteforenings børneskytter har gjort det rigtig godt i år.

Så godt, at de måtte en tur til Vingsted for at skyde om DM på 50 m distancen.

Lørdag den 10. september tog vi af sted mod Vingsted. Selvom der ”kun” deltog 4 skytter, var vi alligevel et større selskab, der mødtes i Vingsted. Forældre og familiemedlemmer var også mødt for at heppe og hjælpe til.

Skydningen starter altid med en hovedskydning. Den gik over al forventning, så vi tilmeldte straks de 4 til også at skyde mesterskabsskydning. De to resultater lægges sammen, og skytten med det højeste resultat bliver Danmarksmester i sin klasse.
Vores 4 deltagere var alle i klassen BK3. Der deltog i alt 80 i hovedskydningen. I mesterskabsskydningen var der 75 deltagere.

Børneskytter til DM
Eik Toke Andersen, Justin Nielsen, Sophia Henriksen og Karoline Ginderskov

Som resultat af årets turnering og mesterskaberne

er Justin Nielsen og Karoline Ginderskov rykket op i klasse BK2.

Tillykke med det.

Resultaterne ses herunder.

Det gik godt. Reerslev Skytteforening kan være stolt. Medaljer blev det dog ikke til, men et godt resultat og en god oplevelse var også det vigtigste.
Resultat: BK3 total. Hovedskydning og mesterskab.
Karoline Ginderskov blev nr. 28 med 191/1 og 189/3. Total: 380/4
(Tallene med /x er antal kryds 10’ere)
Eik Toke Andersen blev nr. 39 med 190/3 og 186/2. Total: 376/5
Sophia Henriksen blev nr. 44 med 191/3 og 183/5. Total: 374/8
Justin Nielsen blev nr. 53 med 179/1 og 190/4. Total: 369/5
Tillykke til de 4 skytter. Det var flot, og hvem ved, måske til næste år, så tager vi medaljerne.

/ Henrik